piątek, 12 kwietnia 2013

Zdjęć kilka naszego Świrka

Kreatywne zabawki :-)

Od jakiegos czasu mamy dobry internet, więc spróbuje wkleić kilka filmików.

I dużo zdjęć! ;-)



 Kilka miesięcy temu Ida miała rytuał siedzenia przed oknem i podziwiania widoku przez kilkadziesiąt minut. Teraz śledzi życie rybek ;-)
Z Tatusiem zawsze jest wesoło!

 O tym zdjęciu Wojto dowiaduje się TERAZ ;-)
Rano robiłam zdjęcie na wyzwanie. Zrobiłam też zdjęcie stopy Idy ;-) I postanowiłam sprawdzic jaką temperaturę mają moje zimne stopy i oto co pokzał termometr "Alarm! LOW temperature!" hihih


 śniadanko

 sześć gał

a wieczorem zażyłyśmy godzinnej kąpieli. Aaaa co!

 "ranyyyy jakie nudne to chlapanie!"
filmik z wybiegu

1 komentarz:

  1. Oglądałam filmiki z koleżankami. Stwietrdziły, że Ida lepiej sobie radzi z manewrowaniem półką na buty niż ja na parkingu ...wrrr

    OdpowiedzUsuń