środa, 6 marca 2013

3. Soft

...bo czy jest coś delikatniejszego niż ciałko niemowlaka?

23 komentarze:

  1. Ojejaaaaa !!!♥ Jaki Maluszek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, chciałoby się wtulić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze o czym pomyślałam przy temacie "miękki" to pupcia niemowlaka ;-)
    Moje niemowlaki urosły już nieco, więc musiałam odpuścić ;-)

    Piękne zdjęcie!

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się :) piękne ujęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj....nie zapomni Ci córcia tej foty w necie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uh, żeby moją Małą tak złapać w bezruchu. Niemożliwe.
    Też o tym myślałam, ale jednak zrezygnowałam.
    Fajne ujęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. do schrupania! :)
    potwierdzam - nie ma! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, nie ma!
    Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, masz rację. Dzieci są najmiększe na świecie :) Bardziej niż małe kaczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak! Całe do wycałowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic delikatniejszego i piękniejszego nie ma! UWIELBIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zupełnie mnie rozczuliłaś tym zdjęciem... piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Paluszki do schrupania! Chrup, chrup...;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaaaakie stópki!!! słodziak:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki słodziaczek... uwielbiam takie malutkie stópeczki i łapeczki ;)
    ale zaczęłam słodzić... :D hihihi

    OdpowiedzUsuń
  16. maleńkie nózie... uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń