wtorek, 11 lutego 2014

Lista pytań

Wojto...

1. Jak się jechało? Czy ten pan jest już Twoim kolega? Czy jest fajny? czy prowadziłeś jego auto? Czy fajnie było w Eurotunelu hihihi? I właściwie dlaczego nie płynęliście promem?

2. Gdzie spałeś? Czy znasz kogoś z poprzedniej budowy? czy zjadłeś wszystkie kanapki? Czy były dobre?

3. Czy łatwo Ci poszło przestawienie na "lewo" i na "angielsko"? Co to za pokój, że jest mniejszy od tego na Wandy? Dziupla jakaś czy co? ;-)

4. Czy znalazłeś prezencik? I czy Ci się podobał? Czy jesz  andruta? Bo wyschnie i będzie można an nim zęby połamać ;-)

5. Ostatecznie zabrałeś ręcznik czy zapomniałeś i wycierasz się w husteczki higieniczne?

6. Zapisuj rzeczy, które mam posłać przez Rafała. Potem zapomnisz...

7. Czy płaciłeś za swój telefon?

8. Poślesz mi kartę z Lebary?

9. Reaktywujesz "Męski punkt widzenia" ? ;-)

10. Są jeszcze jakieś rękawice robocze? Na wierzchu nie ma, w tej chwili została jedna para, ta w której opalałam na początku, ale zrobiła mi się dziura na kciuku. Z braku laku wywróciłam lewą rękawicę na lewą stronę i mam prawą... ale mówiłeś, że mamy pełno nowych, więc zapytuję: gdzie?

11. .... kochasz nas? ... :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz