środa, 19 lutego 2014

Ida rolki, zium zium.

 To, że Ida chce rolki i robić na nich ziuum zium to już wiesz.

Smarka dużo mniej, więc wczoraj wybrałam się z nią...

oraz Adamem i Agą

 na spacer po Gliwicach i na kawę do Pinokia. Niestety, ledwo się wyguzdrałam, pobłądziłam w pozamykanych uliczkach i krótko po naszym przyjściu zamykali tą kawiarnię. Ale spacer się odbył.

Ida lubi pochylnie, krawężniki, murki i dziury
 ...nie ma to jak zrobić wyraźne zdjęcia ... ;-)



A potem w domu bawiłyśmy się w pisiu pisiu i naklejanie naklejek.





Ida nabazgrała to i powiedziała "simak" - i faktycznie!! Przecież to ślimak!!! Ale zdolna dziewczyna! (naprawdę sama to narysowała!)





to tez jej inicjatywa...



















"O-oo, pesiek, gowy, niee. Tata malu malu" (o-oł, piesek nie ma głowy. Tato posmaruje /klejem/ )

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie talent do rysowania będzie miała po mnie hihi, a do psucia też więc córka tatusia można powiedzieć. Fajne zdjęcia z serduszkami, tak mi się podobają że wylądowałyście na pulpicie mojego komputera. W ogóle to co jakiś anglik do nas przychodzi nowy to pyta czy to moja córka i ja z dumą odpowiadam, że TAK. Hihi w końcu mam się czym pochwalić. Buziaki i dzięki za zdjęcia ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze chwileczkę, jeszcze momencie i będę mogła zestaw kreatywny Idzie skręcić:-)

    OdpowiedzUsuń