piątek, 15 marca 2013

Piękna niespodzianka dla Idy

Ale mi sie wczoraj zrobiło przyjemnie kiedy otworzyłam list do Idy. Oto co w nim znalazłam:


Kartka od Małgorzaty Musierowicz!!!! Mam nadzieję, że kiedyś sczylek doceni :-)

ponieważ Ida sie robi coraz bardziej podobna do mamy (mojej) babcia postanowiła pogrzebasić w zdjęciach i sprawdzić jak wyglądała jako dziecko. Przy okazji znalazło się kilka fajnych zdjęć, o np to:

 dla tych którzy nie poznają: to ja i mój "mały" braciszek hihihih na balu w przedszkolu. To były czasy!

a tak oto po 3 godzinnej wyprawie do szpitala i zakupach wyglądała Ida. Ja, po noszeniu tego kloca ponad 2 godziny w chuście byłm wykończona i też miałm ochotę się tak walnąć.

 Ida chciała zostać papieżem :-)

 bo jak mamusia zrobi naleśniki to nie ma to tamto ;-)

1 komentarz:

  1. Jacie!!! Ale numer z Musierowiczową :-), a w wydawnictwie mówią, że ona taka niedostępna dla czytelnika :-)

    OdpowiedzUsuń