czwartek, 9 stycznia 2014

4.Ulubione do pracy kreatywnej

Od razu wiedziałam, że dla mnie nie będzie to najłatwiejszy temat. Nie mam zdolności do robótek ręcznych. nie szyję, nie dziergam, nie lepię, nie kleję, nie piekę arcydzieł, nie robię biżuterii, nie projektuję ciuchów ani nawet nie dekupażuję. Wczoraj na rozpoczęciu kursu z angielskiegio znów musiałam odpowiadac na pytanie "jakie jest Twoje hobby". I miałam dużo czasu an zastanowienie, bo przede mna odpowiadały dwie osoby. NIe wymyśliłamm.

Mój brat uważa, że ludzie, którzy nie mają hobby, żadnej pasji są gorsi, nieciekawi, nudni. Nie ma z nimi o czym rozmawiać.... A ja naprawdę nie mam pasji. Bo co? Kajaki? Ostatni raz pływałam 3 lata temu, więc to kiepska pasja. Fotografia? Nie widziałam na oczy instrukcji z aparatu i nie potrafię zrobić nic poza cyknięciem pstryczka. Czytanie? Ostatnio rozpoczęta książka pokryła się warstwa kurzu niedokończona....

Nie mam pasji, nie mam zainteresowań, nie robię niczego z dziką ochotą....

...ale lubię malować. Lubię bazgrolić po swojemu po papierze i chciałabym nauczyć się malować olejnymi farbami.
zdjęcie zrobione....skanerem ;-)

a oto próbka moich arcydzieł. Zaznaczam, ze WSZYSTKIE sprzedały się w pierwszych wystawionych na Allegro aukcjach :-)))))))


"Kobieciarz z uszami"


"Kobieta z nogami"


"Kobyła amputacyjna"

"Kobra z farfoclem"

"Kobaltowy hipopotam zagrożony"

6 komentarzy:

  1. Od razu widać, że farby używane, nie tak na pokaz. A obrazki świetne, wcale się nie dziwię, że poszły na allegro!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam pomysłowość fotograficzną :P Artyzm przedstawionych prac też bym uznała za wysoki - mało który artysta całuje swoje portrety ;) Mam nadzieję, że zbiłaś na nich niezłą fortunkę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Plakatówki kojarzą mi się z przedszkolem ;). Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się bardzo podobają Twoje prace! Do czyjej kolekcji trafiły? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pewnego egoistycznego snoba, który chowa Prawdziwą Sztukę z dala od oczu innych ludzi ;-p

      Usuń